یاده گذشته به خیر.... هییییییییییییییییییی

هلو علیکم 

خوفین؟؟؟؟؟؟؟؟ دلم براتون تنگیده بود

هه تو این مدت که نبودم عقده داداشم بودSmiley  

هی یادش به خیر دورانه مجردیش میرفت حموم دررو روش قفل میکردم و بهش میگفتم: میو میو کن تا درو باز کنم اونم مثله گربه میو میو میکرد تا من درو باز کنم بعدش درو وا میکردم و میفتاد دنبالم   پشته در که بود واسه اینکه خرم کنه بهم میگف: فاطی میمیرم واستSmiley  منم اسکل ذوق مرگ میشدم و درو وا میکردم

هه هه هه چه روزایه با حالی بود حالا دیگه رو کی دره حمومو قفل کنم؟؟؟؟؟ ( داداش امیر و سعیدم هستن دیگه)  

پی نوشت 1: خدا کنه خوشبخت بشن من خیلی دوس دارم عمه بشم هااااااا

پی نوشت 2: بیا اومدیم یه شب مطلب شاد بذاریم خورد تو پرمون ابجیم گوشیشو داده به ابجی بزرگم و گوشیه منو دستش گرفته به اس ام اس ها نگاه کرده همشون ماله رضا بود

هه به اقا میگفتم برو ازدواج کن میگفت: من بدونه تو میمیرم میگی برو ازدواج کن؟

هه چقده اس ام اسه عاشقانه بهم میداد

روزاییه شارژ نداشتم بهم میگف: من دوست دارم اگه تو هم داری اس رایگان بده

هه اولین باری که بهش گفتم: من بعدا بهت اس میدم گفت: اس یعنی چی؟اون موقع دلم براش خیلی سوخت اما به رو نیوردم (یادم نمیاد تو پستایه قبلیم گفتم یا نه اگه گفتم ببخشید)

قبلنا حتی به اس هاش فک میکردم بالشتم خیس میشد از بس گریه میکردم اما الان نه

مرده شوره این خاطراتو ببرن

پی نوشت 3: از این شکلکه خوشم میاد نمیدونم چرا

 

 



نظرات شما عزیزان:

lovelorn
ساعت8:39---18 تير 1390
تو به من خندیدی

و نمی دانستی

من به چه دلهره از باغچه همسایه

سیب را دزدیم

باغبان از پی من تند دوید

سیب را دست تو دید

غضب آلوده به من کرد نگاه

سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک

و تو رفتی و هنوز

سالهاست که در گوش من آرام آرام

خش خش گام تو تکرار کنان

می دهد آزارم

و من اندیشه کنان غرق این پندارم

که چرا

خانه کوچک ما سیب نداشت

منتظــــــــــــــــــــــــ ـــــرتـــــــــــم


دل شكسته روزگار
ساعت12:49---17 تير 1390
سلام



اجي خوبي خيلي بي معرفت شدي كه اپ ميزني خبر نميدي خيلي از ناراحت شدم!


دل شكسته روزگار
ساعت12:48---17 تير 1390
سلام

اجي خوبي خيلي بي معرفت شدي كه اپ ميزني خبر نميدي خيلي از ناراحت شدم!


sh
ساعت23:54---16 تير 1390
سلام آفرین

آخرین تنها
ساعت23:15---16 تير 1390
سلام

رفته رفته بهت امیدوار شدم ایشالا از این شادتر هم بشی

منم خیلی خوشحال شدم که شادی

به امید روزی که تورو بدون غم ببینیم


a
ساعت17:41---16 تير 1390
salam kheyli khoshhalam ke khoshhaliپاسخ:الهی فدات شم از کیه اون رویه ماهتو ندیدم راستی دوشنبه میخوام برم مدرسه mp3 بگیرم + لوازم ارایشیم که الان به درد سطله اشغال میخورن میای؟

لبخند
ساعت17:19---15 تير 1390
سلاااااااااام فاطمه جون!
این پستت حس خوبی بهم داد! اون و شادتر نوشتی، واقعا خوشحال شدم
ایشالا داداشت خوشبخت بشه و تو هم زود عمه!!
منم از این آیکون آخریخوشم اومد! خیلی با مزه اس!!! !!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ سه شنبه 14 تير 1390برچسب:,ساعت 23:23 نويسنده فاطمه |